sadsad x
asdasd
Seçili Ürünlerde Sepette Ekstra %20 İndirim!
Sıkça Sorulan Sorular

ÜYELİK

1-) Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

Adınızı, soyadınızı, e mail adresinizi ve telefon numaranızı  üyeliksiz  alışveriş formunda doldurduğunuz zaman üyeliksiz alışveriş yapabilirsiniz.

2-) Nasıl üye olabilirim?

Anasayfada üye giriş ikonuna tıklayarak “Üye ol” seçeneğinden üyelik form bilgilerini doldurarak üye olabilirsiniz.

3-) Üye olmak ücretli midir?

www.roman.com.tr ’ye üye olmak ücretsizdir.

4-) Üyelik bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?

Hesabım > Kişisel bilgilerim sekmesinden güncelleme istediğiniz alanları doldurup “kaydet” butonuna tıkladığınızda bilgileriniz güncellenecektir.

5-) Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

Üye girişi sayfasında “Şifremi unuttum” sekmesine tıklayıp, e-mail adres bilginizi girdikten sonra e-mail adresine şifreniz gönderilmektedir.
Gelen şifre ile sitemize giriş yapıp, istediğiniz şifre ile “Hesabım>Kişisel bilgilerim” sayfasından güncelleyebilirsiniz.


SİPARİŞ

1-) Aradığım ürüne nasıl ulaşabilirim?

Sayfanın üst bölümünde bulunan menü seçeneğinden istediğiniz ürün grubundan ulaşabilirsiniz. Ürün adı veya kodu ile arama alanından da ürüne ulaşabilirsiniz.

2-) Nasıl sipariş verebilirim?

Üye girişi yaptıktan veya üyeliksiz alışveriş bilgilerini girdikten sonra;

Satın almak istediğiniz ürün/ürünleri sepetinize ekleyin.
Sepete git butonundan eklediğiniz ürünleri sepetinizde görebilirsiniz.
Siparişinizi tamamlamak için “Satın Al” butonuna tıklayınız.
Açılan sayfada teslimat ve fatura adres bilgilerinizi ekleyip, seçiniz ve “devam” butonuna tıklayınız.
Ödeme seçeneklerinden “Havale, Kredi Kartı veya BKM Ekspress” ten birini seçerek ödemenizi yapabilirsiniz.
Kredi kartı seçiminizde; kart bilgilerinizi istenilen alanlara girip 3D güvenli ödeme yöntemi ile işleminizi tamamlayabilirsiniz.
Havale seçiminizde; ödemenizi tamamladıktan sonra Roman Hazır Giyim ıban numarasına sipariş bedelini gönderdikten sonra siparişiniz tamamlanır.
BKM Ekspress ile ödeme;  seçeneğini seçtikten sonra “Siparişi Tamamla” butonuna tıklayınız. BKM Ekspress sayfasında üye girişi yapabilir veya üye ol seçeneği ile BKM Ekspress’e üye olup ödemenizi tamamlayabilirsiniz.

3-) Siparişlerimi nerede görebilirim?

Hesabım>Siparişlerim sayfasında vermiş olduğunuz siparişleri görebilirsiniz.

4-) Satın aldığım ürünle ilgili iptali nasıl yapabilirim?

Siparişlerinizi kargoya teslim edilmeden önce iptal edebilirsiniz. +90 (216) 641 33 34 nolu numaradan müşteri hizmetlerimizi arayarak veya iletişim formundan talebinizi ilettiğinizde siparişinizin iptal işlemleri yapılır. Eğer siparişiniz kargoya teslim edildiyse iptal işlemi yapılamaz ancak ürün size ulaştıktan sonra iade işlemini başlatabiliriz.

5-) Sepete ürün eklediğimde ürün rezerve edilir mi?

Sepetinize ürün eklediğinizde ürün size rezerve edilmez, satın alma işlemi yapılmadığı sürece farklı müşteriler tarafından alınabilir.

6-) Siparişimi iptal ettim, ürün bedelini ne zaman ve nasıl alacağım?

İptal talebi oluşturduğunuz gün, ödeme seçeneğinize göre para iadeniz bankanıza yapılmaktadır. Ödemenizin hesabınıza yansıması bankaların işlem sürelerine göre farklılık gösterebilir. Ortalama 3 iş günüdür.

 
ÖDEME

1-) Ödeme seçenekleriniz nelerdir?

Ödemelerinizi havale, kredi kartı (vade farksız 6 taksit) ve BKM Ekspress ile yapabilirsiniz.

2-) Kredi kartı taksit seçeneklerini nereden görebilirim?

Ödeme sayfasında kredi kart bilgilerini girdikten sonra aşağıda taksit seçenekleri gözükmektedir.

3-) Siparişimi tamamlarken neden T.C. kimlik numaramı girmeliyim?

Şirket olarak E Arşiv uygulamasına tabi bulunmaktayız. 433 Sıra No’lu Vergi Usul Kanunu Tebliği uyarınca , faturada TC Kimlik No yer alması zorunludur.

4-) Hediye çeklerimi nasıl kullanabilirim?

Sepet sayfasında “hediye kuponu” alanına hediye kuponunuzu yazıp, “uygula” yaptığınızda hediye çeki tutarı kadar indirim yapılır.

 5-) Kredi kartıyla alışveriş yapmak güvenli midir?

Sitemizden yapacağınız tüm alışverişlerde yüksek güvenlik standartları geçerlidir. SSL Güvenlik Sertifikası sayesinde güvenliğinizi riske atmadan sitemizde özgürce alışveriş yapabilirsiniz.

6-) Geri ödeme ne zaman ulaşır?

Ürün iadesi ya da iptali sonrasında alacağınız olan tutar kredi kartınıza geri ödenir. Ödeme işlemi sonrasında size e-mail ve sms yoluyla bilgilendirme yapılır. Yapılan bedel iadesinin kart hesabınıza yansıma süresi bankanıza göre değişkenlik gösterebilir. Ortalama 3 iş günüdür.
Ödemenizi kredi kartı kullanarak taksitlendirme yaptıysanız tutarın tamamı sahibi olduğunuz kredi kartınızın bankasına tek seferde ödenir. Bu aşamadan sonra banka, bu tutarı kredi kartınıza her ay taksit tutarı kadar yatırır ve çeker. Bu işlem taksit sayısı kadar  devam eder.


TESLİMAT VE KARGO

1-) Siparişim ne zaman kargoya verilir?

Sitemizden yapmış olduğunuz siparişler en geç 3 iş günü içerisinde kargoya verilir. Koleksiyon ürünleri için bu süre 5 iş gününe uzayabilir. Resmi tatiller ve hafta sonu tatilleri iş günü haricindedir.

2-) Hangi kargo şirketi ile çalışıyorsunuz?

Yurtiçi Kargo ile siparişleri gönderiyoruz.

3-) Kargo işlemleri için ücret ödeyecek miyim?

150 TL ve üzeri alışverişlerde ücretsiz kargo, 150 TL altındaki siparişlerde sabit kargo ücretimiz 6,5 TL’dir.
İade kargo ücretiniz anlaşmalı kargo şirketimiz “Yurtiçi Kargo” ile gönderdiğinizde bize aittir. Aksi halde iade kargo ücreti kabul edilmemektedir.

4-) Siparişim tamamlandıktan sonra kargomu nasıl takip edeceğim?

Hesabım>Siparişlerim sayfasında “Kargom nerede?” butonuna tıkladığınızda kargonuzu takip edebilirsiniz.


İADE VE DEĞİŞİM

1-) Satın aldığım ürünü değiştirebilir miyim?

Sipariş verdiğiniz ürün size ulaştıktan sonra 14 gün içerisinde aynı ürünün renk veya bedeni ile değişim yapabilirsiniz. Ürünü faturası ile beraber değişim adresimize gönderdiğinizde işleminiz tamamlanmaktadır.

Adresimiz:
ROMAN Hazır Giyim ve Tekstil Sanayi Ticaret A.Ş.
Kirazlıdere mh. Aran sk. No:1 Çekmeköy - İstanbul / TÜRKİYE

 

2-) Satın aldığım ürünü nasıl iade ederim?

Ürün size ulaştıktan 14 gün içerisinde faturası ile beraber iade adresimize Yurtiçi Kargo ile gönderebilirsiniz. Faturada iade sebebini de belirtmeniz gerekmektedir.  İadeniz kabul edilmesi için ürünün kullanılmamış olması ve güvenlik etiketinin koparılmaması gerekir. Aksi taktirde ürünlerinizde iade işlemi yapılamaz.
İade adresimiz: ROMAN Hazır Giyim ve Tekstil Sanayi Ticaret A.Ş.
Kirazlıdere mh. Aran sk. No:1 Çekmeköy - İstanbul / TÜRKİYE

3-) Mağazalarınızdan değişim yapabilir miyim?

Online sitemizden aldığınız ürünü faturanızla beraber mağazalarımızda istediğiniz ürün ile değiştirebilirsiniz. Değiştirmek istediğiniz ürün daha pahalı ise ödemeniz mağaza tarafından alınır. Ürün daha ucuz ise para iadesi olmaz, tamamlayıcı ürünler önerilir.

4-) Mağazadan iade yapabilir miyim?

Online sitemizden alınan ürünlerin iadesi sadece online mağazamıza iade edilir.

5-) İade etme süresi ne kadardır?

Sitemizden yapılan alışverişlerde kargo size ulaştıktan 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz.

6-) İade işlemlerinde kargo ücretini ben mi ödeyeceğim?

İadenizi anlaşmalı kargo şirketimiz “Yurtiçi kargo” ile gönderdiğinizde kargo ücreti ödemezsiniz. Farklı bir kargo şirketi ile gönderirseniz iade kargo ücreti size ait olacaktır.

7-) İade koşulları nelerdir?

Ürünler orijinal ambalajı hasar görmemiş, kullanılmamış, tadilat yapılmamış ve ürün üzerindeki güvenlik etiketi kopartılmamış ise adresimize faturanız ile beraber 14 gün içerisinde gönderebilirsiniz.

8-) İade kodu var mıdır?

İade kodumuz yoktur sadece Yurtiçi Kargo ile iade koşulları sağlanıyorsa ürünleri adresimize göndermeniz yeterlidir.

9-) Tadilat

Satın aldığım ürünün tadilatını yaptırabilir miyim?
Aldığınız ürünün faturası ile beraber istediğiniz mağazadan tadilat yaptırabilirsiniz. Ürünler  yeni sezon ise ücretsiz tadilat yapılır. İndirim dönemlerinde 1000 TL ve üzeri alışverişlere ücretsiz tadilat hizmeti verilmektedir.

10-) Tadilat süresi ne kadardır?

Tadilat süremiz İstanbul içi 4 iş günü, İstanbul dışı 10 iş günüdür.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.